woensdag 1 februari 2012

weinig nieuws



Het is een beetje stil hier
Zelf geen blessings op zondag
terwijl we heel blij waren
dat er niks geks bleek uit het bloedonderzoek
van onze middelste die al maanden op en af
niet helemaal fit is.

Wintermoeheid?
Ik lijk er zelf ook last van te hebben.
Hoewel ik een echt avondmens ben en
dus heel vaak 's avonds nog even achter
de naaimachine kruip,
komt er de laatste weken weinig uit mijn
handen. Ik haak wat en neus wat
rond op Pinterest en dat is het dan.

Ik maakte nog wel een Ipad sleeve
voor mijn jarige zusje (met hond), een paar gehaakte
vlaggetjes, een stapel granny squares en
wat sleutelhangers. Gisteren begon ik aan
een poncho volgens dit patroon.
Met (weer) een ziek kind op de
bank is die vast snel af.

Fijne dag!
Je kunt nog steeds meedoen
met mijn give away
(zie zijbalk)

3 opmerkingen:

  1. oooh er zijn meer kindjes ziek in blogland, ook hier beterschapjes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja wintermoeheid, wie kent dat niet :-). En je zal zien vanaf het eerste lentezonnestraaltje door de hemel schiet borrelen de creatieve ideeën zo weer op :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wintermoeheid is helemaal niet leuk:-(
    Al doet een middagje buiten zijn in de vrieslucht wel goed!
    Hoop voor je dat dochter snel weer beter is. Beterschap en succes met de poncho

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails