zondag 26 februari 2012

counting my blessing






Deze week genoot ik omdat:
Ik eindelijk weer eens achter
de naaimachine zat.
(Ik maakte onder andere
deze slaapzak voor muis).
Ik een leuke plaat vond in
magazijnverkoop van de hogeschool waar ik werk.
Ik ook nog een leuk lapje vond bij de kringloop.
De kinderen nu een hele week vrij zijn
(en dus lekker in hun pyjama
aan het bouwen en knutselen zijn).
Ik ook een weekje rustiger aan kan doen
omdat ik geen les hoef te geven.
Van haakwerkjes op de bank
met een goede detective en een kop thee.


Kijk bij Anki van Zilverblauw
voor meer blessing-tellers.

Fijne week!


9 opmerkingen:

  1. Fijn hé, een hele week vakantie...
    Die van onze basisschoolkindjes zit er al op ;(
    Maar nu wel een weekje met de groten...
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat jij ook zo van je vakantie hebt geprofiteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker veel pyama-knutsel-rustig-aan-dagen!
    fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n week in een lagere versnelling en die plaat is gaafff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn ook wel heel gespannen bezig op je foto, lief!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails