woensdag 8 februari 2012

gehaakte beenwarmertjes



Omdat de ziekenboeg hier
voortduurt, schieten mijn
haakwerkjes ook goed op.
Gisteren haakte ik beenwarmertjes
voor mijn lieve buurmeisje.

Voor wie ze ook wil maken:

Ik haakte een ketting van 42 lossen (inclusief twee keerlossen)
De volgende toer bestond uit 10 halve stokje, 20 stokjes en 10 halve stokjes
(en twee keerlossen)
Toer 2 bestond eveneens 10 halve stokjes, 20 stokjes en 10 halve stokjes
maar dan gehaakt in het achterste haaklus.
Haak zo 16 toeren (steeds in de achterste haaklus)
en naai of haak
ze aan de lange zijde dicht.

Veel plezier!

En nu ga ik ze voor mezelf ook maar eens maken.

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Mijn meisje kan ook wel een paar gebruiken. Ik ga straks meteen beginnen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te maken en leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wil ik ook al lang maken, zo lekker warm nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof hé, ik haakte ook nog maar net zo'n paar...!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails