zondag 19 februari 2012

counting my blessing




Deze week was ik vooral blij dat onze middelste eindelijk goed herstelde van haar longonsteking.Verder was ik supertrots op onze jongste die drie avonden met mij collecteerde voor Amnesty. Ik genoot van een ochtendje zeefdrukken. En hadden we vandaag een gezellige verjaardag van de boevenpapa, met heerlijke cakejes (ik met me uitgeleefd met botercreme met oreo-koekjes) en een gezellige Indische maaltijd met vrienden en kinderen.

Oh ja, en ik heb me aangemeld voor de Hip en Handgemaaktmarkt in Deventer, en ik ben door de selectie, dus kom allemaal naar Deventer op 10 juni ;-)

Fijne volgende week!

En kijk bij Anki, voor meer blessing-tellers

2 opmerkingen:

  1. hier ook gecollecteerd, het viel mij tegen dit jaar hoor. Mensen gaven niet erg veel, bij jullie wel? Want dan neem ik volgend jaar ook een kleine helper mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je door bent naar de beurs, gefeliciteerd! Ook gefeliciteerd met de verjaardag die jullie vierden en het feit dat die nare longontsteking weer zo goed als verbannen is. (fijn!) xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails