woensdag 15 februari 2012

haakwerkjes






Ik haak nog maar wat verder:
bloemetjes
hartjes

Voorraad maken voor ...
De Hip-en-Handgemaaktmarkt in Deventer.
Ik heb de knoop doorgehakt, me aangemeld
en ik ben door de selectie.

Ik denk aan: retro opbergmanden,
telefoonhoesjes, shirtjes met zeefdrukjes,
rokjes, jurkjes en haarspeldjes met gehaakte
hartjes of bloemetjes.

Ook wil ik een paar poppenbedjes opknappen
en voorzien van hip beddengoed en gehaakte dekentjes.




Wat zou het op zo'n markt nog meer goed doen?
Wat zijn jullie ervaringen?

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Pamperzakjes, hoesjes voor kleenexdozen, ... Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je op de markt gaat staan!
    Mijn ervaring is dat vooral de producten met de wat kleinere prijsjes het goed doen. Misschien kun je ook nog wat gehaakte slingers in verschillende soorten en maten maken om daar te verkopen? Dat zou ik tenminste heel leuk vinden als ik op die markt zou rondstruinen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heeeeeerlijks :-)

    (en ik snap je helemaal wbt Rover ... :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend op zo'n markt gaan staan! Wel al heel leuke spulletjes.

    Op m'n blog wacht een award op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je door de selectie bent! Mooie spulletjes heb je al gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails