vrijdag 15 oktober 2010

illustraties

Nog steeds is het Kinderboekenweek. Dit jaar staan de illustraties in de picture. Ik ben, zoals gezegd, een groot liefhebber van Charlotte Dematons. Boevemans en ik namen een exemplaar mee van het boekje "de fiets" naar het Kinderboekenspektakel en kregen een speciale (hand)tekening erin!


Verder houd ik erg, en met mij vele anderen, van de illustraties van Alain Grée.


Maar deze tekeningen van A. Holl vind ik ook prachtig!


Morgen weer grafiekcursus en dan kan ik zelf weer aan de slag met mijn eigen tekeningen!

2 opmerkingen:

  1. Wij zijn ook dol op Charlotte Dematons!
    Ga je mee? Staat nu op nr 1 bij ons en dan straks komt het boek "Sinterklaas" weer tevoorschijn, ook erg leuk en mooi! Niet alleen leuk voor de kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb een stofje van je gekregen via de Lap Swap! Erg bedankt. Ik heb je weblog genoemd in het logje wat ik er erover heb geschreven. Hopelijk is dat oké. ;-) Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails