zondag 5 september 2010

Prutsen

Dat ben ik aan het doen ... prutsen. Zaterdag had ik weer mijn eerste grafiekles van dit seizoen. Natuurlijk ging er veel tijd op aan kletsen met iedereen die ik al maanden niet had gezien. Tussendoor heb ik wat zitten tekenen om een ontwerp te maken voor een Gocco print. Dit is de oogst tot nu toe. Boevemeis L was niet erg enthousiast. Toen ze me kwam ophalen, vroeg ze of ik kunst had gemaakt. Toen ik haar liet zien wat ik had getekend, zei ze: Mama, dat is geen kunst. En gelijk heeft het kind. Maar ik teken (en gum) vrolijk verder ... Ik heb maar 10 x15 cm ter beschikking voor het ontwerp. Maar dat is niet zo erg, ik werk graag klein.


Verder probeer ik mijn nieuwe naaimachine uit en heb ik gisteren mijn nieuwe lockmachine ingeregen (dat ging ook nog niet vanzelf) en ben ik ze beide aan het uitproberen. Het gaat heerlijk hoor maar ik kan nog niks laten zien.

1 opmerking:

  1. Toch wel een leuk plaatje hoor! Ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien na het gummen en opnieuw.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails