zondag 19 september 2010

Boevemans 6 jaar


Zes jaar alweer mijn lieve, kleine en ook grote boevemans! En hij is zoooooo blij vandaag. Niet alleen vanwege de kadootjes maar vooral ook omdat we vandaag niks doen, geen bezoek ... helemaal niks. Want hij wil eerst zijn kinderfeestje vieren en dat doen we woensdag. Pas daarna vieren we zijn verjaardag en die van mij erbij. Delen we samen de smart van in het middelpunt van de belangstelling staan ...

Ik maakte nog een drakencape naar de tutorial van meisjesmama voor hem en een verjaardagsshirt met het cijfer 6 erop. En natuurlijk een heerlijke chocoladetaart. Voor mij geen ingewikkelde marsepeinen feesttaarten ... maar gewoon een taart met kaarsjes en een playmobilpoppetje. Want dat smaakt mijn boevemans het best!


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !!! Ben je klaar voor woensdag? Wat je doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 6 jarige boevemans! En wat een leuke cape!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend gefeliciteerd met de 6e verjaardag van je grootste boefje.
    Hij en de meiden lijken echt ontzettend op jou he!
    Maak er een leuk feest van woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat, en wat een mooie taart. Fijn feest woensdag, ik hoor net dat het heel mooi weer wordt.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 6 jarige boevemans!!!
    Je bent wel weer druk geweest...vooral die cape is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd ! en wat een leuke cape maakte je!, staat ook nog steeds op het to-do lijstje hier (net als 78324687 andere dingen) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met boevemans z'n verjaardag! Wat een leuke kadootjes heb je gemaakt. En wat heerlijk, zo'n rustig dagje.
    Veel plezier woensdag alvast voor woensdag. Ben jij dan ook echt jarig???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank allemaal. We doen woensdag het kinderfeestje. We gaan in het filmzaaltje van de bieb naar "de drie rovers" kijken. Ik heb vanavond de laatste hand aan zeven roversmantels gelegd ;-) Daarna thuis nog wat knutselen of gewoon lekker buiten spelen. Het schijnt mooi weer te worden (bedankt voor de verwachtingen Helmi!). Ik ben zelf pas in oktober jarig maar vier mijn verjaardag vervroegd samen met boevemans volgende week zaterdag, het grote-mensen-feestje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! Wat een mooie cape EN taart! Hoop dat het een mooie dag was.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails