dinsdag 21 september 2010

een verjaardagsslinger

Omdat boevemans vandaag mocht trakteren op school maakte ik een kleine verjaardagsslinger voor in de klas. Hij hing, toen we net even gingen kijken, al te pronken onder het digibord. Het is een kadootje aan de klas, voor alle jarigen van dit schooljaar.
Hij bedacht gisterenmiddag pas wat hij wilde trakteren: cakejes. Gelukkig herinnerde ik me een goede tip van Mamamia daarvoor. Dus heb ik gisterenavond nog  snel 24 cakejes gebakken, in de witte chocolade gedoopt, letterstrooisel eroverheen (het is tenslotte groep drie), vlaggetjes erin en klaar! Oeps, spekjes vergeten ...

2 opmerkingen:

  1. De cakejes zien er lekker en feestelijk uit Fré. Ik had er wat meer chocolade op. De spekjes hoeft natuurlijk niet beslist. Wat leuk dat je mijn beschrijving gebruikt

    Voor Marit maak ik dit jaar toverstafjes. Ik ben al begonnen. Spiesjes met sterretjes van kaas en worst. Als ze klaar zijn zal ik ze op mijn blog plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kado voor de klas! En de cakejes zijn ook goed geslaagd. Niet wat extra gebakken voor thuis??

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails