zondag 30 mei 2010

Weer terug en aan het tekenen





Zo, daar ben ik weer. Gelukkig was alleen de adaptor van de laptop stuk en kon ik dus redelijk snel weer online. Eigenlijk was het ook wel even lekker ... rustig enzo. Gisteren heerlijk genoten van de zon en vandaag gedwongen binnen gezeten. Gelukkig houden de kinderen en ik van tekenen dus wij weten wel raad met een regenachtige zondagochtend. Tafelzeil op tafel, stiften, krijt en potloden op tafel. Lijm en plakband erbij en tekenen en plakken maar ...
Hier een impressie.

Helaas is het al te donker om een van de nieuwe creaties te laten zien. Nou ja, laten zien kan nog wel maar ik heb geen daglichtfoto ...

En binnenkort hier ... mijn eerste give away. Eind van de week misschien al, dus blijf in de buurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails