zondag 9 mei 2010

Moederdag, knutseldag


Vanochtend werd ik natuurlijk verrast door mooie knutsels van de kinderen. De meiden zitten in een groep op de peuterspeelzaal dus ik kreeg twee keer ongeveer hetzelfde hartje. Van de boevemans kreeg ik een groot hart en wat nog geweldiger was ... hij zei er een vers bij. Helemaal uit het hoofd en dat terwijl het toch tenminste 10 dagen geleden is dat hij op school had geoefend. Gisteren waarschuwde hij me al: "Mama, niet lachen hoor als ik mijn versje opzeg". Het tegendeel was waar natuurlijk.
De rest van de dag hebben we een beetje rustig aangedaan. Effie een uurtje achter de naaimachien en geknutseld met de kinderen. Ze hebben elk een steen beschilderd om op het graf van mijn vader te leggen. Ik denk dat ik ze nog moet bewerken met blanke lak. Iemand een tip?


En daarna hebben boevemans en ik nog heerlijk geknutseld en gekleurd aan de papieren stad van deze geweldige blog Made by Joel. Het zijn wonderschone tekeningen, echt een aanrader (ook als je geen kinderen hebt).

2 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk zeg, die papieren stad, die moet ik onthouden voor als mijn dochter wat ouder is. en wat een heerlijk relaxed dagje, waren alle dagen maar zo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails