woensdag 12 mei 2010

Black apple doll


Dan toch eindelijk een ding van mijn to do lijstje af: de black apple doll. Ik ben er best blij mee en de laatstgeboren boevemeis ook. Nu nog eentje maken voor de eerstgeboren boevemeis ...
Ik heb met deze pop weer wat restjes weggewerkt. In plaats van vilt, zoals het patroon aangeeft, heb ik een restje fleece gebruikt. En ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van het strijkvelours (hartje). Dat is geweldig spul zeg, heel eenvoudig te verwerken en snel een goed resultaat!

EDIT: nr 2 is ook klaar. Deze keer een wat stoerdere versie met spijkerbroek

2 opmerkingen:

  1. Black Apple, hmmmmmmm klinkt erg goed die naam hahaha..
    Leuk die pop joh! Mooi gemaakt!
    Nee, woon niet in Deventer, hebben jullie ook stoffenbeurs? Leuk he?
    Ik woon in Lelystad....sssst... ;-)
    Nou ben benieuwd of jij je aan je budget kan houden hahaha....
    Of ik...... oeps....

    Veel plezier morgen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails