maandag 21 mei 2012

Konuffels voor de markt

Nog krap drie weken en dan is het zover: de Hip en Handgemaakt markt in Deventer.
Ik maakte nog wat konuffels met vintage stofjes, oude jeans en frummellintjes.
De veiligheidsoogjes bestelde ik hier. Ze zijn een ramp om te bevestigen trouwens maar zitten, dat hoop ik toch, muurvast.
Ik begin inmiddels toch wel een beetje de bibbers te krijgen: heb ik wel genoeg, zal ik wel iets verkopen, zijn mijn maaksels wel mooi genoeg, kan ik wel verkopen, wat is een goede prijs? En ga zo maar door.
Iemand nog tips voor het inrichten van de kraam?






10 opmerkingen:

  1. Zo'n schatjes ! Volgens mij krijg je deze wel verkocht hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die heb je leuk verzonnen en gemaakt. Groetjes, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat vast helemaal goed komen met je kraam en spullen. Succes nog met maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! Mijn ervaring leert dat de oogjes beter blijven zitten als je de stof aan de achterkant verstevigd. Zelf doe ik eerst een stukje vilt voor het oog en maak daar een gaatje in (met bijvoorbeeld zon ding voor riemen), maar als je de oogjes meteen op de stof doet zou ik er wat versteviging achter strijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inderdaad wel versteviging aan de achterkant gestreken. Maar het vastzetten is het grootste probleem. Nog tips?

      Verwijderen
  5. Het wordt vast een succes!
    En tips voor aankleding? Doe alsof het een verjaarsdagsfeestje is!
    En spiek even bij ing-things, die had een paar weekjes terug een mooie kraam! Ik houd daar wel van! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Die krijg je zeker verkocht. Misschien een tip..zet een schaal met roze spekkies tussen je spulletjes. Dat zag ik bij iemand anders die z'n kraam heel gezellig had ingericht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel... wie wil er nou niet rondsnuffelen tussen mooie spullen al kauwend op een spekkie?

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails