dinsdag 29 mei 2012

Dinsdag twinsdag

Samen en stoer





Dat zijn de woorden die bij me opkomen bij het bekijken van de foto's van onze minivakantie. Over dat eerste deel. En als zij samen zijn dat is boevemans alleen. Die moet dan zijn eigen vrienden maken, terwijl de meisjes vanuit het samen ook gemakkelijker aansluiting lijken te vinden bij andere kinderen. Het is niet altijd gemakkelijk een eenling te zijn in een gezin met een tweeling, zonder andere broertjes of zusjes ...


Kijk voor meer tweelingavonturen ook eens bij Annemieke, Mamamia, Marit, FĂ©licie,

3 opmerkingen:

  1. Daar heb je groot gelijk. Mijn dochter is zoo jaloers op haar broers en dat wordt er niet echt beter op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja daar ben ik ook bang voor. Ze zijn nu nog zo dol op elkaar alle drie (zoontje bijna 3) meisjes 9 maanden. Ik hoop dat het meevalt straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, al vaak je naam tegengekomen in de blogwereld en nu zie ik ook nog dat jij (jullie) ook een tweeling hebben. Ik ben een oud collega van HJ, maar wat weet je van elkaar? haha, niets dus, dat blijkt maar weer. Leuk wat je doet, ik ga eens vaker langskomen (virtueel hoor:))
    hartelijke groet,
    Carolien
    (grtz aan HJ)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails