dinsdag 1 mei 2012

Dinsdag Twinsdag






Heel vaak horen we: hé wat leuk twee dezelfde.
Nu vind ik mijn meisjes helemaal niet zo
hetzelfde: niet qua uiterlijk en niet qua karakter.

Al kan ik zeker ook veel overeenkomsten benoemen.
Gisteren liepen we over de Koninginnemarkt en
toen vroeg iemand: Een jongenstweeling?
Het zijn echt meisjes maar van het stoere
soort. Zo'n meisje was ik vroeger ook:
bomen klimmen, hutten bouwen, hard fietsen.

In hun ontwikkeling gaan ze ongeveer gelijk op:
ze gingen op dezelfde dag voor het eerst staan, tandjes kwamen
ongeveer gelijk door, toen de een ging lopen,
volgde de ander twee dagen later en allebei moeten
ze regelmatig naar de KNO arts vanwege oorproblemen
(vaak samen, dat scheelt in ieder geval qua tijd).

En ik blijf het zeggen: ze hebben een bijzondere band!

Kijk bij Annemieke, Mamamia en Marit, Félicie, Corine en Simone en Bloem voor meer tweeling-avonturen.
PS Mirjam, Esrosa en Naatje doen ook mee!

7 opmerkingen:

  1. haha, bijna het zelfde berichtje en dezelfde soort foto's waaruit duidelijk hun mooie band blijkt :-)
    Mooi stel meiden heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!!! Vinden ze het niet erg als mensen denken dat ze een jongens tweeling zijn? Ik vind het zelf wel altijd vervelend als mensen vragen of het jongens zijn (terwijl ze helemaal in het roze zijn) of of het een j/m tweeling is, omdat ze toevallig dezelfde kleren aanhebben in een andere kleurstelling ;-)

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maartje mv BFJ1 mei 2012 om 21:51

    Ooooo op de 2e foto lijkt meisjelief met de groene jas echt op haar broer!!! Super leuke foto's van je meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeiden ze echt jongenstweeling? Ongelooflijk. Het zijn wel echt meiden, stoere meiden dan hè? :):) gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails