zondag 6 mei 2012

Counting my blessings


Deze week hadden we vakantie. En omdat het wat te koud en te nat zou worden om te kamperen, rommelden we wat in huis, schilderde we een muurtje en maakten we af en toe een uitstapje. Ik vond nog een mooi gehaakt sprei, breidde mijn collectie vintage stoffen wat uit, gaf mijn nieuwe vintage servies een mooi plaatsje in huis en haakte ik nog een dekentje voor beer.
En natuurlijk genoten we ook van de rommelmarkten. Ik kocht een aantal nieuwe spelletjes en .... de kinderen spelen nu regelmatig met zijn drieën een spelletje. Zo leuk om te zien!






Kijk bij Anki voor meer blessings.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt als de perfecte, gezellige wintervakantie! Alleen spijtig dat het geen winter is natuurlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en toch klinkt dat als een heerlijke vakantie! en fijne stofjes-servies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stofjes,tof thee servies,fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoffen zeg!! Onze kringloop heeft geen stoffen volgens mij, wel jammer...
    Even een huishoudelijk vraagje: was gister met mn blog bezig en mij leek het ook leuk om onder mn bericht zo soort link te zetten met: you might also like. Maar ik kan dat nergens vinden. Weet jij waar ik dat moet zoeken? Ik zag dat jij het ook hebt ;-)

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails