zondag 27 maart 2011

een stoffenbuit


Vandaag was het Stoffenspektakel in Deventer. Eigenlijk heb ik nog genoeg in de kast liggen. Maar ik wilde wel wat joggingstof kopen voor broekjes en warme truien en eventueel wat zomerkatoentjes. Een van de dames drong heftig aan om mee te gaan en dat mocht. Maar dan komt er natuurlijk niet veel van uitgebreid rondkijken, met een vierjarige aan de hand, in een drukke menigte. Ik kwam thuis zonder joggingstof (gewoon niet gezien, was er vast) maar met een aantal goedkope tricot stofjes en twee lappen nicky velours. En een leuk oranje katoentje met bloemetjes. Aan het eind van de winkelronde vonden we nog dit leuke zwerfboek. Ik ga er eerst zelf mee aan de slag, een eind april geef ik het door. Wil je dit zwerfboek te ontvangen en weer doorgeven, plaats dan een berichtje!

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk!! Dit boek had mijn moeder ook!!! Ik en mijn broer hebben hier ook knuffels uit gemaakt als kind zijnde. Heel bijzonder om hem zo terug te zien.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, zo'n zwefboek. ik kende het niet.
    Stofje is ook erg leuk, wat ga je er van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe werkt dat zo'n zwerfboek? leuke stofje en het boek ziet er schattig uit.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails