donderdag 24 maart 2011

een boekenzak


Ik had nog een stukje retro rolgordijn over, waarmee ik eerder deze opbergmand maakte. Precies genoeg voor een boekenzak. De stang is van IKEA, de keukenafdeling. De zak zit zo in elkaar. Die rolgordijnstof rafelt niet dus afwerken hoefde niet. Een hippe plaats voor het favoriete leesboek. Deze dagen vaak Richard Scarry. We hebben een aantal en ik kan ze ook niet laten liggen als ik ze ergens tweedehands tegenkom. Binnenkort ga ik eens met transferpapier een prentje gebruiken voor op een shirt.Op het moment is dit verhaal favoriet bij de kleine dametjes: Oom Willie en de zeerovers.


10 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee ( ook voor in een speelkoffer of caravan).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stofje! Goed idee met die stang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohja, die las ik vroeger ook altijd. Heerlijke plaatjes!
    En de boekenzak is erg leuk geworden. Wat een heerlijk motiefje is dat toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o waaaaauuuww, wat leuk! En echt een geweldig stofje. Ja, wij hebben ook een boek van Richard Scarry en hij is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een inventief idee! Zelf kom ik helaas niet verder dan klakkeloos kopiƫren :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi, prachtig stofje, origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee, die stang van Ikea! Die tip onthoud ik, voor als ik de speelkamer aankleed ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    wat een goed idee! Mag ik dit als link gebruiken op mijn blog merelsenmusjes.blogspot.com ?

    Hartelijke groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails