woensdag 28 november 2012

niet veel

De afgelopen twee weken
maakte ik niks
blogde ik niks
en kwam ik niet op bezoek bij jullie

WHY
zieke kinderen
zelf ziek
druk met allerlei opdrachten
en dus geen maak-tijd
wat me ernstig frustreert ...

Nog een dagje en dan
lekker een ochtendje zeefdrukken
daarna misschien wel achter de naaimachine
en een heerlijk rustig weekend
voor de boeg.

Maar nu moet ik eerst
een ander probleem oplossen.
Ik heb geen foto-opslagruimte meer.
Dus moet ik bijkopen
of hebben jullie nog een
andere oplossing???

PS ik heb een trucje gevonden. Even kijken of dat niet te omslachtig is en zo nee, dan zal ik de tip delen.

Dit snelle tasje / zakje maakte ik nog wel vorige week. Leuk als kadootje. Zie jij ook dat de knoop niet in het midden zit ...


 
 

4 opmerkingen:

  1. Geen flauw idee en op een dag kom ik vast voor hetzelfde probleem te staan:-(,balen....wat kost die extra opslag dan als ik vragen mag?

    groetjes en succes ermee
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk een even hier bij mij, misschien helpt het.
    http://maakselscarlak.blogspot.be/2012/11/fotocapaciteit-miserie.html
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hetzelfde probleem van ziek, moe, verkouden, geen tijd. Maar ben langzaam aan de beterende hand. Dus het bloggen komt ook weer.

    Wat de opslag betreft. Ik heb bij Google voor 5 euro 20Gb bijgekocht. Ben blij dat ik het heb gedaan. En ik vond het qua kosten wel meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een hoofd vol sn.....
    Maarja, dat hoort erbij bij deze tijd van het jaar.
    Leuk tasje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails