donderdag 25 oktober 2012

vindt en ruilt

Een paar dagen geleden bracht ik wat spullen weg naar de kringloop. Ik kon het natuurlijk niet laten om ook even binnen te gaan en vond deze mooie mok. Ik drink graag thee uit een glas maar nu drink ik al dagen mijn thee uit deze mooie mok. I ♥ van de mooie, retro kleuren.

Een tijdje geleden stuurde ik een jurkje naar Denemarken. Deze week kreeg ik iets terug. Een mooi vintage Deens lotto spel. Ruilen is leuk!

Ik heb af en toe wat te ruil op deze pagina. Dus neem gerust een kijkje. Heb je interesse in deze vrolijke colsjaal (voor kleine volwassene of kind) laat dan een berichtje achter met een ruilvoorstel.

Fijne dag!

 

2 opmerkingen:

  1. Iets binnenbrengen in de kringloop en weer naar buiten met wat anders: zo herkenbaar!
    Wat een mooi lotto-spel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie mok!!
    En ja ruilen is leuk!!
    Mooie dieren velletje heb je gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails