donderdag 11 oktober 2012

coole mutsen en een longsleeve

Gisteren maakte ik nog snel twee coole mutsen en een longsleeve in het kader van KCWC. Alleen liep het niet helemaal lekker en leek het even of mijn mijn lockmachine kapot was. Vandaag natuurlijk niks gedaan vanwege mijn 40e verjaardag. Een mens moet ook taarten bakken en bezoek ontvangen. Morgen weer verder. Heb net mijn stoffenkast weer geordend en ik heb nog wel wat weg te naaien ...

Heb je een deja vu bij deze trui, dat kan kloppen (maar die versie was voor één van de meisjes)

Yesterday I made two cool hats and a longsleeve for day three of KCWC. But it didn't all go the way I wanted it to go. At one point I thought my locker broke down (but luckily it was nothing serious). Today no sewing was going on here because of my 40th birthday. One has to bake cakes and entertain visitors as well. Tommorow is another day. I just rearrangement my fabric stack, there is enough to sew a little more ....

Having a deja vu, that is right (but the other one was for one of the girls)


5 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag!
    Heb jij een coverlock? Want de boordjes hebben een mooi sierstiksel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tadaa! De 400ste volger. Mag ik ineens een verzoekje indienen? Wil je een tutorial van deze supercoole mutsen met ons delen? Alsjeblieft?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails