vrijdag 7 september 2012

uitnodigingen (en schoolpleinkaartjes)

Ik vind het altijd leuk om de uitnodingen voor de verjaardagen van de kinderen te maken, net als hun geboortekaartjes maak (ontwerpen vind ik een te groot woord voor wat ik doe) ik die zelf. Mijn kleine, grote boevemans wordt over anderhalve week tijd alweer 8. Dus vandaag gaan de uitnodigingen mee. Ik deed eens wat anders, een zakje met een paar snoepjes met een wikkel. Op de voorkant de reden van het feestje en op de achterkant de details.



Voor mezelf maakte ik nog een paar kaartjes om in mijn portemonnee te stoppen. Nu de meisjes in een bijna nieuwe groep zitten, zullen ze straks ook gaan spelen bij kindjes (en ouders) die ik nog niet ken. Dan is het fijn om een kaartje bij de hand te hebben om ons telefoonnummer mee te geven. Ik heb een blanco exemplaar gemaakt om hier downloaden.

 
 
PS en nu ook een papa schoolpleinkaartje, hier te vinden
 
 


13 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Wij krijgen altijd een lijst van school met adressen en telefoonnummers van de kinderen in de klas. Wel zijn de kaartjes erg handig als ze met kinderen uit een andere groep gaan spelen. Heb je ook papa kaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij krijgen helaas geen lijst van school, als ouders zorgen we dat er eentje komt maar dat zal nog wel een paar weken duren.
      Stom, niet gedacht aan een papa kaartje, maar hij staat er inmiddels bij!

      Verwijderen
  2. Mooi! En is dat jouw eigen prachtige handschrift, op de uitnodiging?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Gelukkig hebben wij sinds dit jaar een adressenlijst van school.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk idee!! En leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ideaal!

    een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een goed idee die kaartjes :) wij lenen altijd maar een post-itje bij de juf ! En je uitnodigingen zijn moooooooooooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere uitnodiging!!! Vind ik echt gaaf!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails