vrijdag 14 september 2012

haakvorderingen

Deze week was een drukke week, ik moest drie avonden werken. Gisteren was ik zelfs te moe om te haken en lag ik er al vroeg in. Maar vanavond mag boevemans een stukje TVOH kijken en dan ga ik weer verder. Inmiddels al 108 vierkanten ( 9 rijen van 12 of 12 rijen van 9, het is maar net hoe je het bekijkt) en 125 x 90 cm. Hoe groot moet een bankdeken eigenlijk worden? Wat is een goede afmeting?

Het leuke krukje / bankje waar de deken opligt is gemaakt door mijn schoonvader. Nu de spullen worden verdeeld, is het onze kant opgekomen. Ik zou hem nog wel een kleurtje willen geven ... maar verder is ie prachtig. Ik erfde ook het borduurdoosje van mijn schoonmoeder, dat laat ik ook nog wel eens zien.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Het wordt echt een dag voor kopjes thee of koffie met vers gebakken cake of taart, op de bank met een haakwerkje en naar buiten kijken om te zien hoe het langzaamaan toch echt herfst wordt.


5 opmerkingen:

  1. Supermooi al!! Tsja wanneer is hij groot genoeg? Voor mij geldt dat een deken groot genoeg is als ik er ruim onder kan liggen op de bank, dus zo'n beetje de maat van een 1p dekbed. En wss haak je er ook nog een rand omheen, dus vergeet die ook niet! Dat tafeltje is mooi zeg, ik zou hem zo houden. Tis een dotje.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Lekker groot maken zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow wat gaaf!! En wat een werk, heel knap dat je al zo ver bent!!
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails