woensdag 13 juli 2011

onderbroekjes


Die ook als hoofddeksel kunnen dienen
(ik ben gek op haar sproetjes)
naar een patroon uit deze Ottobre
uit restjes tricot (overblijfselen van recycle jurkjes)
met knalgele (gekochte) boordstof
en ze zitten heerlijk, volgens de dames
Nu nog hemdjes maken ;-)

Inspiratie nodig?
Kijk eens hier
En wil je tricottips, ga dan eens kijken bij Mamasha!

Ik gebruik voor de boorden de richtlijn van Ottobre. Gebruik je boordstof, meet dan de benodigde lengte en neem daar 75% van, gebruik je gewone tricot als boord (bijvoorneeld dezelfde stof als de panden) dan neem je 85% van de lengte. Succes!

8 opmerkingen:

  1. Die zou ik zelf ook zo aantrekken! En wat lijkt je dochter veel op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke (bikini)broekjes. Daar waag ik me nog maar niet aan.
    Wat lief dat ze sproetjes heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige mutsjes :) Hier werden onderbroekjes vroeger ook regelmatig ook over het hoofd getrokken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En die sproetjes zijn inderdaad onweerstaanbaar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van jouw onderbroekjes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil die ook!!! Super onderbroeken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Anne-Jo, al mijn kinderen lijken erg op mij (helaas voor hun papa)

    @ maarnietvangrijs, geweldig hé die sproetjes. Die hebben ze (alleen de meisjes) trouwens wel van hun papa.

    @ Anki, tanx!

    @ Liset, zodra ik opdrachten aanneem, hoor je het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails