zondag 17 juli 2011

count your blessings

Deze week genoot ik van

de optredens van de kinderen als afsluiting van het waterproject
post van Ingrid
een nieuwe klus voor volgend schooljaar
en een retro portemonneetje dat ik kocht in de kringloop






Anki van Zilverblauw is begonnen met haar zegeningen te tellen maar inmiddels is er een heel rijtje deelnemers: Steeds meer mensen tellen hun zegeningen: Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - BelindaTabitha - Marit - Froukje - Leontien.

Fijne avond nog!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi portemonneetje zeg!
    Leuk post van Ingrid hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat toch, blij zijn met wat je hebt. En succes met de stempels! Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.
    P.S. Wat aardig dat ik in je blogrol sta. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails