zondag 21 november 2010

brievenbusgeluk



Laatst won een supersnelle give away bij handgehaakt. Gisteren zat het in de bus. Een mooie gehaakte broche en een mooie hanger voor op mijn werkplek, ik doe er nog een leuke foto in! Ze zijn allebei superleuk. Ik heb al zitten kijken hoe ze het hebben gedaan ;-) Op handgehaakt loopt nog een give away, die kun je vinden aan de rechterkant op mijn blog.
Verder heb ik vandaag een jurk voor mezelf geknipt en heb ik nog een rokje liggen om af te maken en zo nog wat dingen. Maar met het einde van mijn dienstverband in zicht en de twee boevemeisjes straks op school, moet ik straks toch ook wat meer tijd hebben.

Oh ja, en gisteren heb ik nog een paar van deze shirtjes bijgedrukt. Ze zijn heel goed gelukt, ik heb nu echt de slag te pakken. En ik ga een nieuw ontwerp maken. Denken jullie dat er een markt is voor dit soort gezeefdrukte shirtjes?

2 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je het al hebt ontvangen! als je wilt weten hoe het gemaakt is: ik zal snel een tutorial op de blog zetten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om weer een tweelingmoeder tegen te komen in 'blogland'. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails