woensdag 17 november 2010

sinterklaasversieringen

8 opmerkingen:

  1. Leuk hoekje, al druk aan het aftellen zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij tellen ook af met de Zsazsa-kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan zeg. Echt een leuke seizoenstafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke tijd dit. Mooie foto met mooie knutsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Effie,

    Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken vandaag. Ik heb de link van mammablogs nog gechecked maar bij mij deed ie het wel.
    Ik ga er maar vanuit dat het klopt zo.
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad, een lange aftelkalender zo te zien, wij wachten nog eventjes,het lijkt nog zo ver weg, hé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Effie,
    Wat leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog. Ook leuk om jouw blog te ontdekken!
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails