zondag 14 november 2010

kadootjes en meer

Vandaag vierden mijn kleinste neefje en nichtje dat ze iets meer dan een jaar geleden geboren werden. Goh, wat was dat spannend. Een tweelingzwangerschap en -bevalling ... ik weet er zelf alles van. Het dametje is een echte dame die vandaag aan iedereen haar nieuwe ring en armbandje showde. Ik maakte voor haar een black apple doll en een labeldoekje. De pop viel zowel bij moeder als dochter goed in de smaak. Ik gebruik voor het haar van de pop altijd een restje fleece. dat gaat net zo goed als vilt en is goed wasbaar. Voor de pop haakte ik er een sjaaltje bij, het is tenslotte herfst.


Voor haar broer maakte ik een toolbelt, of zoals zijn moeder zei: een spiekerschort. Kan hij straks zijn papa helpen, die timmerman is. Ik werd geïnspireerd door deze toolbelt, en maakte er met vilt wat applicaties op. De applicaties baseerde ik op dit vilten gereedschap.
Boevemans showt de spiekerschort en heeft er gelijk eentje besteld. Het stofje die ik via de lapjesswap kreeg, met houtprint (van IKEA) vond ik hier perfect voor!
Helaas niet zo'n goede foto maar de enige die ik heb.

4 opmerkingen:

  1. hee effie! je had gewonnen bij mijn super snelle give away, mail je me ff je adres?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kadootjes zeg. De toolbelt staat meteen op mijn to-do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere bouwvakker is Boevemans!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails