zondag 21 april 2013

reclame voor Kids Clothes Week

Morgen start de kids clothes week. Ik deed al een aantal keer mee en elke keer is het weer zo leuk. Maar dit jaar zal het niet veel worden, niet van mijn kant dan. Ik ben zo druk met mijn werk (ik kan niet zeggen helaas want dat is toch ook een zegen, als freelancer). Ik maakte vanavond nog wel snel een fronsrokje (foto volgt) en gisteren drukte ik nog wat shirtjes bij. En ik haakte nog een poncho af. Telt ook toch?

Doen jullie nog mee dit jaar?


4 opmerkingen:

  1. ;-) je hebt gewoon je eigen mini KCW al gehouden! Ik doe weer mee, al ben ik zelf wel benieuwd wat er uit mijn handen gaat komen deze week want de afgelopen tijd was de productiviteit erg laag! Maar ik vond het de afgelopen keren zo leuk & stimulerend, ik ga gewoon weer meedoen! je shirtjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I´m in, but I´m trying to keep calm in order to not to finish the week absolutly K.O.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails