woensdag 13 maart 2013

opruiming in haakmand

Gisteren nam ik de inhoud van de haakmand eens onder de loep. Er zat nog een aantal haaksels in die nog geen bestemming hadden gekregen of die nog niet af waren. Haken gaat de laatste tijd niet meer zo snel. Zodra ik ga zitten met mijn bolletjes komt katertje Jonathan aangerend en die denkt: play time. Zelfs bij het maken van deze foto's liep hij steeds om me heen ♥

Wat kwam er zoal uit: een granny sjaal die nog afgerond moest worden. Dat heb ik maar direct gedaan, laatste rand afgehaakt en draadjes weggewerkt. Een tas in wording die bij nader inzien toch een kussensloop wordt (alle draadjes zijn nu weggewerkt) en een stapeltje granny's in heerlijke lentekleuren. Ik haakte er een vrolijke lenteslinger van.

Heerlijk gevoel om een paar projectjes zo even tussendoor af te ronden. Maar ik heb er nog genoeg liggen hoor. En jij? Maak je altijd keurig alles eerst af voordat je aan een nieuw project begint?

Tjonge, ik zie dat ik bijna 400 volgers heb. Bij 400 komt er een kleine give away!




 

 

4 opmerkingen:

  1. Leuk. Hier liggen ook nog heel wat granny's te wachten voor een bestemming. Het gaat alleen niet zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje die kleine Jonathan! Hier zijn de poezenbeesten ook dol op knutselen ;) Ik heb er 1 die komt ooit nog eens met haar neus onder mijn naaimachine, die zit er t liefst bovenop.
    Mooie dingen heb je gehaakt, daar kan ik weleens wat jaloers op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hup op naar de 400. ZElf ben ik dol op giveaways, dus ik ben zeker kandidaat als er wat zit aan te komen.
    Bij mij loopt er momenteel een dubbele giveway:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    Maar 400 volgers, daar kan ik alleen maar van dromen, de teller loop maar zeer traag op (ik ben dan ook een superongeduldigaard)

    En bij het bericht over je zogenaamde kleindochter had ik eerst de tekst en daarna de foto pas gezien en kon ik het echt niet volgen,ik heb het twee keer gelezen en he? gedacht.
    Leuke pop trouwens en ze ligt er zo gezellig bij.Ik fantaseer ook voortdurend met knuffels die feestjes houden en zo (zie bij de dachshund).
    Vooral onze arme katten moeten het ontgelden. Jonathan is trouwens een heel originele naam, pas bij onze Hugo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw,bedankt om me zo snel te gaan volgen. Je maakt me heel gelukkig, bij elke extra volger maak ik een vreugdedansje. Dat is dus net gebeurd.

    Tot blogs en een fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails