maandag 17 december 2012

een granny sjaal

Ik haakte nog maar eens wat
tijdens het voorlezen
tijdens het kijken naar een detective
...
 
Het patroontje haalde ik van hier.
Heel gemakkelijk,
Je hoeft alleen lossen en stokjes
te kunnen haken.
 
Ik maakte nog wel meer maar ik
vergeet steeds foto's te maken
en als ik eraan denk
dan is het alweer te donker.
 
Zo lekker de kinderen ophalen
en dan 54 traktaties maken
voor de grote dag van morgen.
De dag waarop mijn twee kleine lieve dametjes
6 worden .......... tsjjjjjjjjjsssssssssss 6!



3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne warme sjaal! en..gefeliciteerd alvast met je meiden! maak er morgen een mooie dag van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit die sjaal!
    En vandaag genieten van de laatste dag 5. Morgen beginnen ze dan aan hun 7e levensjaar, hoe gek klinkt dat? GEFELICIFLAPSTAART GEFELICIFLAPSTAART alvast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Il est superbe votre Half granny, bravo ,jolie réalisation!!! Joyeuses fêtes de Noel!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails