zondag 1 juli 2012

counting my blessings

Er waren deze week vooral zorgen, waardoor er minder oog was voor zegeningen. In het weekend moesten we allemaal echt bijkomen. We hebben twee dagen genikst, beetje geluierd, gefietst en gespeeld. Vanmiddag ging ik met de oudste en de jongste een rondje speeltuinen en tunnels (met de fiets) doen. Ik geniet dan ook van kinderen die volledig in het "zelfgemaakt" zijn.

Ik kan alleen maar hopen op een betere volgende week ...


Kijk voor meer blessing bij Anki.

.


3 opmerkingen:

  1. De foto's zijn fijn. En dan wens ik je een fijne, rustige nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet er steeds mee lachen dat ze zo graag hangen, al die kinderen. Op een betere nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spelen is zo fijn!

    Ik wens jullie allen een betere week toe!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails