vrijdag 20 april 2012

plannen



Doen jullie ook mee met de Kids Clothes Week Challenge (KCWC) bij Elsie Marley?
Ik doe (weer) mee en heb ik er al acht zin in. Bij de vorige KCWC leerde ik
Yolanda van Pandielleando kennen. Ik ben stiekem al een beetje begonnen met uitvoeren ...
Het heeft te maken met Boleo zakken en handgeverfde denim.

Are you all ready to join the  Kids Clothes Week Challenge (KCWC) at Elsie Marley? I am in (again) and really lokking forward. At the last KCWC I met Yolanda of the Pandielleando blog. And I made started a litte already ....... ssssssssssssssssht don't tell anyone ....
Here is a little sneak peak with Boleo pockets and hand painted denim.


6 opmerkingen:

  1. Jammer genoeg vind ik de tijd er niet voor om voor zo'n ganse week zo'n uitdaging aan te gaan, maar ik kijk zeker uit naar jouw creaties !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben benieuwd... voorlopig zie ik het ook niet zitten om elke dag iets toonbaars te maken. Alhoewel... het zou pas écht een uitdaging zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, spannend!

    Het lijkt me erg leuk om eens mee te doen met KCWC alleen juist deze week heb ik het erg druk.
    Ik begrijp alleen nog niet helemaal wat de preciese bedoeling is van KCWC. Is het de bedoeling dat je zelf patronen gaat maken, of dat je in een week tijd verschillende leuke dingen gaat maken. Op de site kon ik het niet echt vinden (of heb ik gewoon niet helemaal goed gezocht)

    Ik ben heel benieuwd wat voor moois jij allemaal gaat maken. Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is het idee dat je per dag een uur besteed aan kinderkleding maken (patroontekenen, knippen of naaien)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails