dinsdag 21 februari 2012

dinsdag twinsdag




Vandaag de eerste dinsdag twinsdag.
Vanaf nu zal ik elke dinsdag bloggen
over mijn twee mooie kleine dametjes.

Vandaag hoe het begon.

Het begon met onze allerliefste
boevemans. Hij werd geboren in september 2004.
Alhoewel ik ernstig betwijfelde of ik
ooit evenveel van een tweede kindje zou kunnen houden,
durven we het na anderhalf jaar toch aan.

Eenmaal zwanger, kreeg ik als snel het gevoel
dat er niet één maar twee kindjes in mijn buik zitten. Dat wordt een aantal
weken later bevestigd door een echo: wat een verwennerij!

Na 37 spannende weken worden ze geboren: Lune, 2200
gram en Marin 2580 gram. Gezond en geweldig!

En afgelopen december werden ze vijf jaar.

My sweet girls, die eigenlijk liever jongens willen zijn
Stoer en lief. Ondernemend, ondeugend en hartverwarmend.

Volgende week meer!

Kijk bij Annemieke, Mamamia en Marit voor meer tweeling-avonturen.

Wil je ook meedoen, mail me dan op effiemaakt@live.nl

7 opmerkingen:

  1. Grappig dat jij ook al merkte (vóór de echo) dat het er twee waren in je buik. Bij mij precies zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een poppetjes!
    Nu alweer 5! Tijd vliegt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, heb je me d'r gelijk maar bijgezet? ;-)

    Wat een vertederende foto van je meidjes in de couveuse, wij hebben dus soortgelijke van onze dames! Die van jou alweer 5, die van mij bijna 8! Wáár is die tijd gebleven...

    Ik zal vanmiddag in onze archieven spitten en wellicht dan ook een twinsdag op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Wat een vertederende foto en dan zijn ze nu al 5! Ik kijk al uit naar de volgende 'twinsdag'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve foto...en mooie namen! In tegenstelling tot jou had ik er geen seconde rekening mee gehouden dat een tweeling ook nog tot de mogelijkheden behoorde, haha...Bij mij kwam het dus als een totale verrassing.
    Ben benieuwd naar je verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij waren echt verbaasd hoor bij de echo wij wisten van niks... Maar ik kan me nu niet meer voorstellen dat het er maar eentje geweest zou zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te lezen. M'n zusjes (febr. 1994) zijn inmiddels 18 jaar maar nog steeds twee handen op 1 buik. Die verbondenheid vanaf het allereerste begin, dat blijf je tot in de eeuwigheid houden!

    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails