maandag 10 oktober 2011

jatwerk






Mijn blogvriendin Bloem maakte
laatst handwerk
Ik raakte geinspireerd en maakte
... JATWERK
Alleen ging ik voor een de tekkel
en deed ik de applicatie erop

Ik eerste instantie appliceerde ik
een halve hond op het voorpand
maar daar kwam ik niet mee weg:
"waar zijn de beentjes mama, en de staart?"

Dus zijnaad open, achterkant eraan
et voìla!

Het shirt is van nicky velours
(patroon uit Ottobre van longsleeve,
boorden toegevoegd)

De broek recykleerde ik uit
een rekbare jeans van de Kringloop
uit de 1 eurobak
My girls love blue

Voor de broek gebruikte ik weer
het high jump patroon uit de
laatste Ottobre maar veranderde het patroon
door de steekzakken te maken
(in plaats van de ronde zakken).

Fijne dag!

PS I made this dog shirt yesterday and posted it into the Elsie Marley flickr group
and she showed it today in her first day of the kids clothes week challenge! So proud!

9 opmerkingen:

  1. Leuk he, die hond, ik zag hem ook passeren en vond hem super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have no idea what this says but that is a COOL dog shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, die trui zou ik ook wel willen hebben, echt supergaaf geworden!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for commenting on my blog! :)
    You seem to be really good at sewing (I've never learned how so I just try things out - and try something else if it doesn't work).

    Very cool shirt you've made here!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk moeten er wel een staart en achterpoten aan, anders kan ie toch niet lopen en kwispelen ;-)

    Hij is leuk geworden!

    Ik kan helaas de foto niet op de flickrgroup vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Cirque du bebe, tanx!

    @ Marianne, I sure don't feel very good at sewing Just trying (also no lessons taken).

    @ Bloem, ik heb de link naar haar blogbericht toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That outfit is adorable. I am so inspired.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. om te onthouden! echt leuk.

    heb je mijn paardenjurk wel eens gezien?
    http://lightbluegrey.blogspot.com/2011/06/horse.html

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails