woensdag 30 maart 2011

een foto van een trotse zoon

9 opmerkingen:

  1. Geplaatst door een ongetwijfeld trotse mama :-) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd zeg! Ook voor jou! De gang naar het zwembad is best pittig als ouders vond ik altijd. Door de warmte en drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Poes P, ja een heeeeeeeeele trotse mama. Leren zwemmen ging niet vanzelf maar hij heeft toch doorgezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Vlijtig Liesje, nou inderdaad. En hij ging twee keer per week, een keer voor de reguliere les en een keer extra oefenen.
    Nog maar twee kinderen te gaan (maar daar wacht ik nog even mee).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, en ik voelde me altijd opgelucht als ze goed konden zwemmen, want met 3 waterratten kwam ik soms handen tekort om mijn schaapjes veilig op het droge te krijgen, en ja ik blonk met ieder brevetje met ze mee, we kaderen dat hier zelf in en dat stimuleerde om snel weer eentje te halen ;D

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails