dinsdag 4 januari 2011

poppenbeddengoed


Ik heb een zwak voor houten poppenbedjes. We hebben er geloof ik vier in huis. En vandaag ben ik met moeite (voor de tweede keer al!) een prachtig houten poppenbedje voorbij gelopen bij de Kringloopwinkel. We hebben er eentje staan in de woonkamer, er staat er eentje op boevemans kamer en dan nog twee bedjes bij de boevemeisjes. Eentje is maar een heel klein bedje daar slaapt Pippi meestal in. De poppenbedjes van de boevemeisjes hadden geen leuk beddengoed en dat leek me nu een heerlijk simpel naaiwerkje voor de zondagavond. Dus voila, twee keer nieuw beddengoed. Het dekentje haakte ik al eerder.

En nu ga ik de kinderen ophalen. Ik heb heerlijk genoten van mijn eerste kinderloze ochtend in ruim 6 jaar! Nu gaan we gezellig samen eten en knuffelen en dan stuur ik ze weer terug en dan kan ik nog twee uur genieten van een leeg huis. Voorlopig nog genoeg te doen ;-)

1 opmerking:

  1. Wat een leuke slaapplekjes voor de poppen. Wij hebben er geen, de poppen slapen hier op de bank of onder de tafel, ik ga ook maar eens kijken bij de kringloop ;-)
    Is dit de 1e schooldag voor de meiden?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails