dinsdag 29 juni 2010

Proefrok

Laatst maakte ik maar eens een kledingstuk  voor mezelf, een rok. De kinderen hebben kasten voor kleren (vooral doorgevertjes, maar hele goede en leuke doorgevertjes) dus ik vond dat het wel kon, iets voor mezelf. Ik heb het patroon Römö gebruikt van Farbenmix en een kringloopstofje uit de kast gehaald voor een proefmodel. Nou, de rok zit prima en het is een goed basismodel dus hier volgen er nog wel wat van.
Ik heb deze al wel een paar keer aangehad maar vind de stof toch niet zo leuk. Met een effen blauw shirtje gaat het trouwens best maar mmmmmm ... echt blij wordt ik er niet van.

Voor het eerst trouwens iets gemaakt met een beleg, ooh wat zag ik op tegen het fenomeen "beleg" maar het viel me alleszins mee. Op naar de volgende!
Foto op model volgt nog maar ik heb nu even niemand die een foto kan maken van mij en ik vind het met de zelfontspanner altijd zo'n gedoe.

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails