vrijdag 9 april 2010

Eens een ander boek



Dit keer geen mooi jaren zeventig kinderboek maar een echt handboek naaitechnieken, gekregen van mijn lief. Zomaar. Nu kom ik helemaal de zolder niet meer af ... daar staat immers de naaimachine. Of is dat misschien de bedoeling?
Ik vrees trouwens dat ik het handboek hard nodig heb. Jemig, wat ben ik aan het prutsen en dan bedoel ik echt prutsen. Niks lukt op het moment. Om de frustratie een beetje te boven te komen heb ik vanavond een eenvoudige prinsessenset voor een van de boevemeisjes gemaakt. Hopelijk valt het in de smaak en volgt er morgen een fotootje op het model. Er is ernstig veel biaisband aangestikt. Dat kan ik in ieder geval wel, joehoe

2 opmerkingen:

  1. Prutsen, goh, zit het in de lucht? Mijn tornmesje maakt overuren hier de afgelopen dagen....
    Ik leg het dan maar weg en ga later weer verder, het helpt!
    Fijn weekend!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel frustrerend he! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets in elkaar genaaid heb, zonder tormesje! Fijn weekend (op de zolder;)
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails