zaterdag 13 maart 2010

Mooi!




Gisteren had ik weer even tijd om te snuffelen in de kringloopwinkel. Geen stofjes gevonden deze keer maar wel een geweldig grote zak met onderdelen voor de houten treinbaan. En een aantal kinderboeken uit de jaren 70 van Alain Grée. Ik ben gek op de tekeningen. Het is een educatieve serie en ik vond er vandaag drie uit die serie (en voor maar 75 eurocent). Grappig genoeg vond ik laatst een blog van een Britse kunstenaar die dezelfde liefdes lijkt te hebben als ik, zij verzamelt zelfs de boeken van Alain Grée: Jane Foster

Ook boevemans was helemaal enthousiast en heeft hij van alles geleerd over de werking van sluizen en waterkrachtcentrales. Dubbele winst.

Ondertussen staat de naaimachine ook niet stil maar wat ik maak, kan ik nog niet laten zien. Sommige dingen zijn nog niet helemaal af, anderen zijn kadootjes.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Effie
    Bedankt voor je reactie bij mijn Alain Grée post, toevallig heb ik er net eentje op Marktplaats gekocht! En ik moet nodig weer eens naar Het Goed. Deze boeken zijn zoooo leuk!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens: prachtige tekeningen. Heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Nog meer mensen die ook weg zijn van de tekeningen van Alain Grée. Heb laatst het treinenboek gekocht voor een appel en een ei. Blij, blij, blij!!!

    Dank ook voor de link naar de Blog van Jane Foster. Veel inspiratie daar!!!

    Kom gerust een kijkje nemen bij mijn Blog!
    Liefs Siem

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails