vrijdag 23 augustus 2013

nog meer borden

We hebben thuis een werkverdeling. We zorgen samen voor de kinderen, manlief zorgt voor de keuken en de afvalstromen (daar hoort de afwas ook bij en de inkoop) en ik zorg voor de kleding, de was en de rest.

Nou geeft die afwas wat problemen.  Regelmatig springen de stukken eraf als hij de afwas doet of vanuit de vaatwasmachine de spullen terugzet in de kast. Sommige dingen was ik daarom maar liever zelf af (met de hand). Vorig jaar kocht ik een nieuwe set borden uit de kringloop. Ik was helemaal gelukkig met mijn zes dezelfde lichtgrijze borden van goed porselein. Maar inmiddels zijn er alweer twee gesneuveld. Gisteren vond ik 4 borden die goed bij mijn overblijvende borden passen (al bleken ze wit te zijn nadat ik ze had gewassen). Dus nu heb ik een leuke mix en match set van 8 borden ♥

Ik vond ook nog een jongetje in de kringloop, daarover later meer ...



 
Hutschenreuter
Arzberg-Bavaria
Germany

7 opmerkingen:

  1. Ach, het is fijn om die mooie borden te gebruiken en als er af en toe, niet te vaak, iets sneuvelt, dan heb je weer een goede reden om naar de kringloop te gaan.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke borden! Die had ik ook meteen meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan! Zo mooi die bordjes! Pluspunt : jij kan wel vaak nieuwe bordjes kopen dankzij je man! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails