woensdag 21 augustus 2013

mooie dingen buit

Mijn lieve mama verhuist binnen twee weken van een enorme vooroorlogse villa naar een naoorlogs poppenhuisje (niet echt natuurlijk maar wel een ienieminie huisje). Er moet dus flink opgeruimd worden. Er zijn al heel wat dozen richting de kringloop gegaan maar sommige dingen houd je natuurlijk graag zelf. Zoals deze mooie (wand-) borden die ooit bij mijn oma hingen (dat kan ik me niet herinneren trouwens, maar volgens mijn moeder vond ik ze toen ook al mooi). Ik hoefde er niet eens over te ruziën met mijn broers en zus (die gelukkig een heel andere smaak hebben). Ze (de borden natuurlijk, niet mijn broers en zus) krijgen nog een mooi plekje in de keuken ♥ 

Zo'n spreuk kan geen kwaad zo aan het begin van de dag toch?!



Het blauwe bord met spreuk is van de société céramique Maestricht
en de borden met bloemetjes komen uit Spanje (Oxford - pontesa blau)

4 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails