zondag 24 juli 2011

count your blessings

Deze week werd ik blij van:

Nieuwe bollen haakkatoen om vrolijke zomermutsjes van te haken
Een nieuwe tas, die ik vond (voor maar 5 euro)
Vijgen uit eigen tuin (al 6 dit jaar)
en vooral van het feit dat de kinderen  nu eindelijk vakantie hebben
(de laatste tussen-de-middag picknickten we bij de kinderboerderij)









Steeds meer mensen tellen,  net als  Anki hun zegeningen:  Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - BelindaTabitha - Marit - Froukje - Leontien - Esther - Anne


Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Ik heb de 3e vijg aan mijn plant ook toevallig vandaag gefotografeerd! Mooi zijn ze he,als de vijgen rijp worden dan zal het toch wel echt zomer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dingen!
    Die tas heb ik in 't groen. Ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn vijgen eigenlijk mooi! Leuke tas! En die foto van de kindjes is prachtig. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige tas...
    ik kan de pruimen tellen, peren in overvloed, maar de pruimen (waar de kids gek op zijn...) kan ik ook op een hand tellen...
    Ennuh inderdaad goed om je zegeningen te tellen... als je ziet wat er in Noorwegen is gebeurd, wat lopen er toch een stel gekken op straat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk mutsje. Die kunnen ze nu wel gebruiken met dit koude zomerweer.
    Fijne vakantie! Moeten jullie kinderen ook zo wennen aan het thuisritme ipv het schoolritme?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh verse vijgen, lekker zeg.
    Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooit geweten dat vijgen ook in Nederland groeien. Wat zijn ze lekker hè?

    Die tas is ook gaaf zeg! Heb je hem gekocht bij een kringloop of gewoon in de sale?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verse vijgen!! Mmmmmm.... Heerlijk buiten lunchen (doen wij ook altijd tussen de middag, als het weer het toelaat tenminste). Mooi mutsje heb je gemaakt! En supercoole tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja tas heb ik ook! van de hema opruiming toch!? Waarom kun je toch altijd nog blijer zijn met iets als je het voor maar heel weinig gekocht hebt, vind ik altijd wel grappig.
    Leuke speeltuin ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Anki, prachtig hè vijgen. Helaas was het heel donker toen ik de foto maakte en heb ik niet jouw talent voor foto's.

    @ Bloem, valt mee. Ze vallen hier zo in het nieuwe ritme.

    @ Iris en Merula, de tas is nieuw van de outlet van de HEMA in Almelo ;-)

    @ Maarnietvangrijs, tanx, hij staat ook zo leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails