donderdag 21 juli 2011

sojamelk-granenkoffie


Wat is jouw favoriete warme drankje?
Ik ben overigens een echte theedrinker.
Geen zakjes voor mij maar echte losse thee,
Earl Grey of Lapsang souchon of Lady grey of Chinese jasmijnthee.
Maar 's avonds, en ook steeds vaker 's ochtends,
 neem ik een groot glas granenkoffie met sojamelk.
2/3 sojamelk (ongezoet!), twee schepjes granenkoffie en een beetje gekookt water.
Heeeeeeeeeeeeeerlijk!

(kater Lucas wil ook wel een slokje,
zodra de kinderen naar school zijn
komt hij naar beneden ...
hij houdt van rust)

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. yogi-thee met [soya]melk en honing blijft mijn favoriet. al zeg ik ook geen nee tegen een late-macchiato met veeeeel opgeschuimde melk. maar deze ga ik ook zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. warme chocolademelk blijft mijn favoriet! soms met een beetje koffie erdoor, en dan het liefst met slagroom! maar aangezien ik nog granenkoffie en soyamelk in huis heb, gaan we die toch ook maar eens proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echte ( losse) rode vruchten thee, met een lepeltje honing....mmmm zalig...maar een latte caramel gaat er ook altijd in.
    Maar jouw favo is ook niet slecht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails