zaterdag 16 oktober 2010

brievenbusgeluk

Dit vond ik gisteren op de deurmat. Een klein lichtpuntje nadat ik en 22 collega's te horen kregen dat we zijn ontslagen vanwege het faillissement van het bedrijf. Maar de stofjes zijn superleuk!
Edit: de lap swap was georganiseerd door Dutch Apple, waarvoor veel dank! Wat een werk moet dat zijn geweest! Ik kreeg een lapje van Supersuus (met houtprint), van Kris (de roze tricot), van Daniƫlle (een heerlijke flanel met blauwe appeltjes en een anoniem lapje. Bedankt dames!

4 opmerkingen:

  1. Aaaaah, wat fijn dat ze zijn aangekomen. Ik ben blij dat ik toch een glimlach op je gezicht heb kunnen toveren. Ik hoop dat je er heel veel leuks mee gaat maken! Sterkte!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zulke leuke stofjes!
    Wat een vervelend bericht zeg, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is niet fijn. Ik heb het 2 jaar geleden ook meegemaakt, maar ik heb mijn leven daarna zo weten te organiseren dat het alleen maar beter is geworden. Hopelijk lukt jou dat ook. Sterke, en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stofjes kwamen precies op de goede dag voor jou. Wat een rotbericht van je werk. Nu maar wat vrolijks gaan maken van de leuke stofjes. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails