dinsdag 18 december 2012

dinsdag twinsdag: 6 jaar


Vandaag worden ze zes jaar!
Mijn twee kleine dametjes.
 
Zes jaar geleden zaten ze om
deze tijd nog in mijn buik
en lag ik in een ziekenhuis
aan de weeënopwekkers.
 
Na een makkelijke bevalling
werd eerst L une geboren om 13.43 uur
en 17 minuten later kwam M arin om 14.00 uur.
 
Oooh, wat was ik blij dat ze er waren
en nog helemaal gezond ook.
En nog steeds voel ik me elke
dag gezegd met mijn twee meisjes
(en natuurlijk ook met mijn
grote boevemans).
 
Ik maakte voor hen
deze tweeling vossen
(patroon van dolls and daydreams)
Zijn ze niet schattig?

16 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep hoera !!
    Wat zullen ze blij zijn met die mooie vosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep hiep hoera ! En ja, superschattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met de twins en ja de vosjes zijn inderdaad super schattig!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En wat een leuke vosjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je 2 prachtige, stoere, alweer 6-jarige dametjes Effie!
    Maak er een leuke dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Effie,
    Wat grappig! Ik zie dat jouw dochters jarig zijn en ik was vanochtend op school en daar waren ook twee meisjes jarig: Lune en Marin. Dat kan geen toeval zijn!!! Ik ben de moeder van Elin. Ze zit bij Lune en Marin in de klas! Ik ben echt helemaal verbaasd.
    In ieder geval van harte, en we spreken elkaar vast binnenkort.
    groeten
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Janneke, ja dat zijn mijn Lune en Marin. Elin zit bij hun in de klas (er zit trouwens een meisje in de klas met een tweelingzusje die Elin heet). Tot op het schoolplein.

      Verwijderen
  8. Wat een mooie vossen! En gefeliciteerd voor je meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat en wauw wat een mooie vosjes maakte je voor ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails