zaterdag 1 december 2012

een car cozy

Voor mijn kleine vriendje die vandaag 3 jaar wordt, maakte ik een speelmatje om zijn autootjes in op te bergen. Ik maakte er eerder eentje naar deze tutorial. Nu deed ik het uit mijn hoofd.

Ik gebruikte restjes flockfolie om de strepen van de weg mee te maken. Toen ik de mat klaar had, vouwde ik hem dubbel en maakte ik op ongeveer 3 mm van de vouw nog een stiksel. Zo kun je hem makkelijk dichtvouwen. Hopelijk valt het kadootje in de smaak (en zal hij zijn auto's niet langer in zijn romper vervoeren).

Zijn zusje die vandaag ook 3 jaar wordt krijgt een zelfgehaakte poncho en dit konijntje (van de restjes gele ribstof waarvan ik eerder voor haar een jurkje maakte, want ze houdt zo van geel).


 
 
 
 

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails