maandag 31 december 2012

beste wensen voor 2013

Ik zat net eens door
mijn foto's te bladeren
en ... ooh
wat heb ik veel gemaakt in 2012.
En wat was het gezellig druk hier
en wat was het heerlijk om
bij jullie allemaal
te komen buurten. En wat
was het leuk om te ruilen en af
en toe wat weg te geven en
te krijgen.
Ik heb in ieder
geval mijn voornemen
waargemaakt voor 2012:
geen nieuwe kleding
voor mezelf kopen
(maar maken of kringlopen).
Op naar 2013!
 
Ik wens jullie allemaal
een gezond, gelukkig en inspirerend
2013
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Fijn eindejaar en een mooi en gelukkig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzichtje heb je gemaakt!

    Ook voor jullie een heel mooi 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé zo alles eens bij elkaar zien! Ik maakte ook een collage met de maaksels van 2012.
    Beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn 2013 ! Op naar een nieuw jaartje vol creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails