maandag 17 september 2012

een super-Pompom-shirt

De middelste wilde dit weekend samen met mij achter de naaimachine om wat voor de klaspop Pompom te maken. Ze zocht de stofjes en wilde een super-Pompom-applicatie. En het is gelukt. Al zijn de lijnen niet overal netjes recht. Maar ach, daar maalt Pompom vast niet om.
Het shirtje werd keurig ingepakt en ging vandaag mee naar school. Ze mocht het van juf in de kring aan Pompom geven. Ik ben benieuwd.
Het patroon komt van hier trouwens. Ik heb boordstof aan de hals gezet en twee volledige panden geknipt.

Fijne maandag!

PS Pompom was heel blij met zijn nieuwe shirt: "Ik kreeg zelfs een kusje van Pompom, mam".


10 opmerkingen:

  1. Geweldig! Heel erg leuk, ook om dat zo samen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kado voor PomPom! Mag de klassepop ook zo nu en dan gezellig mee naar huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die Pompom boft maar!
    En ik ook....want ik ben heel erg blij met het boek wat ik van je heb gekregen!! Nog mooier en inspirerender dan ik had gedacht!! Ik ben er dus echt heel blij mee :) en heb er op mijn blog ook iets over geschreven vandaag.
    Fijne avond!

    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails