dinsdag 24 april 2012

KCWC: day 2


Waar zo'n KCWC al niet goed voor is. Deze pyjama wachtte al een jaar op afwerking. De maatvoering is waardeloos maar ik ga er niks meer aan doen. Dochterlief is er heel content mee.

This KCWC is helping: these pyjama' were waiting a year to finish. The sizing is awfull but I am not going the change it. My daughter is quite happy with it.

Vandaag geen dinsdag twinsdag hier maar kijk eens bij Annemieke, Mamamia en Marit, FĂ©licie, Corine, SimoneBloemMirjam en Esrosa voor meer tweelingavonturen

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk pyjama! En als het warm is, is het ook zo een nachthemd;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love green! this pijama will last for a long time!! I´ve working with some little rests of your fabric again... maybe I`ll finish it tomorrow and I`ll be able to post it in two days... happy sewing and happy KCWC, Effie!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails